تنها ارزو من....
 
سکوت دل
یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 10:39 ::  نويسنده : شیوا خوشگله

خدایا میدونی چی دوس دارم؟؟؟؟؟؟؟

اینکه از اسمونت بیای پایین و اروم بزنی رو شونم و بگی .

               خیلی با جنبه ای همش شوخی بود...



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت11:51---22 خرداد 1392
وبت خیلییییییییییییییییییییییییییی یییییی عالیه

kimi joON
ساعت12:09---19 خرداد 1392
به به شيواخره!!!تونميخواي يه مطلب جديدبذاري!حالم بهم خورد ازبس اومدم ايناروخوندم!آخ آخ جات خالي عروسي خيلي حال داد!انواع رقص هاي شمالي رشتي بندري هيپ هاپ خلاصه همه جوره ميرفتم!باايراني عربي ميرقصيدم باشمالي باله!خيلي خنده بود!حالاديگه برومزاحمم نشو
پاسخ:سلام کیمی فری!!!!! مطلب حال ندارم بذارم.کیمی توی عروسی چی خورده بودی ک انقد لر بازی دراوردی و ابرومونو بردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ها ها هان ؟؟؟؟ راستشو بگو تا ب محمد زلفی نگفتم بیاد بک..........!!!!!


kimi joOn
ساعت16:57---13 خرداد 1392
شيوا بزغاله بازتواومدي مطلب گذاشتي؟آخه چه جوري بهت بفهمونم خري!!!!آخه خر!!!!بگو بله!حالاايناروول کن!امروزجورابت خيلي بوميداد حتمابرو بشورش!هه هه هه!چرت وپرت نوشتم!بروديگه درس دارم
پاسخ:خدا ایشالله شفات بده. دعا کن دستم بهت نرسه


سـ-ـ-ـ-ـحـ-ـ-ـ-ـر
ساعت21:56---10 خرداد 1392
سلام مالك وبلاگ LO0O0OVEهستم سرزدم بهت وب خوبي داري

آرمان
ساعت10:33---7 خرداد 1392
دنبال یه دوس دختر 17 و 16 ساله میگردم فرقی نمیکنه از کجا باشه


09396730378
پاسخ:من ادمی نیستم ک با هر کسی دوست شم.
پاسخ:درضمن سنمم بیشتر از اینیه ک گفتی. بابای


kimi jo0n
ساعت23:21---5 خرداد 1392
هووووووي!شيوا!باتوام!توخجالت نميکشي!اه!پس گواوني که قراربوددرس کني برام!شپشه بوگندوبابام بودامروزميگف رفتم درستش کردم!آخه بزمجه!!!!!عذرميخوام بزمجه باهمين( ز )بودديگه آره؟؟؟؟حالامهم نيس!مهم نيته!حالتوجاميارما!حالابروبذار بکپم!

kimi joOn
ساعت0:29---3 خرداد 1392
آخ آخ آخ!گفتي.....خداازدهنت بشنوه!خداباشماسا!ميگه يه سربياپايين بگوشوخي شهرستاني کردم برو!خوب راس ميگه ديگه!ميخواي باهات يه شوخي کنم بابچه هابخنديم!!!؟بيايامنتظرم!بازتوحرف زدي شيوا؟

هادی
ساعت19:01---30 ارديبهشت 1392
سلام.خوبی؟
چی شد پس؟کی اس میدی؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 5154
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1